Monday, March 29, 2010

'Award' Aku

Salam sejahtera semua..



Maaf sebab sudah lama tidak update entry aku. Aku sibuk dengan urusan permohonan pertukaran. Sedang berusaha pelbagai cara. Agak tertekan dengan keadaan sekarang, memerlukan sokongan tetapi daripada siapa? 

Dalam sedang gundah-gulana, dapatlah award daripada si cute miut siapa lagi jika bukan penulis blog mengenal diri. Terima kasih aku ucapkan. Jika anda hendak berkenalan, sila lawat blog beliau nanti.

Hmmm..rasanya tugas aku bukan setakat ini saja. Di bawah adalah senarai tugasan aku sebab aku sudah terima award ini dengan besar hati!


Syarat No. 01 : Thanks and Link The Person That Give You Award
 
-Aku sudah selesaikan..arigato penulis blog mengenal diri :)-
 
 
Syarat No. 02 : Pass This Award to Another Person
 
 
-sarah
 
 
 
Syarat No. 03 : Contact The Bloggers and Tell Them About This
 
-Semua sudah aku maklumkan-
 
 
Syarat No. 04 : State 7 Things About Yourself
 
 1)Aku seorang wanita, isteri, pendidik, anak, bakal ibu (bila eh?..doakanlah!), hamba dan apa-apa yang aku ingin jadi

2)Aku suka makan desserts, kek, semua jenis makanan daripada roti, buah-buahan (kecuali keluarga oren)

3)Aku sederhana saja orangnya

4)Aku benci LAMBAT, LEWAT, TIDAK MENEPATI MASA

5)Aku ingin memiliki kereta+rumah+tanah+famili sendiri

6)Aku rasa penat+mengantuk sekarang

7)Aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada para pembaca blog aku!


(^^)..(*o*)..(^_^)
 

 ~ Sekian ~

0 comments:

 
Related Posts with Thumbnails