Tuesday, March 16, 2010

1 Month Anniversary Celebration


Petang Isnin, 15 Mac 2010 selepas pulang dari kerja kami terus menyerbu Selayang Mall untuk merealisasikan impian berbowling. Kami merancang berbowling pada semalamnya (Ahad, 14 Mac 2010) tetapi keadaan tidak mengizinkan kerana aku begitu sibuk dengan urusan di rumah maka kami tunda niat itu. Sempena meraikan usia perkahwinan aku-suami yang cukup 1 bulan, kami menghabiskan petang kami di Selayang Mall Bowling Center. Aku pun sudah lama tidak bermain bowling..(^o^). Kali pertama bermain bowling sebagai pasangan suami-isteri memang mengujakan!Walaupun aku tewas 19 mata tapi kira hebat jugalah kerana bertarung dalam sut lengkap baju kurung tapi aku tidak upload fotonya di sini. Harap maaf.



Lokasi seterusnya selepas tamat 1 game bowling ialah MAKAN! Perut aku memang sudah lama berbunyi sakan. Mulanya aku-suami merancang untuk makan di hotel ke apa ke, kira tempat yang high class sikit sempena hari istimewa kami tapi tidak jumpa yang sesuai dengan selera pula. Aku teringin Secret Recipe tapi suami pula menolak, "Sudah biasa.."katanya. Hmm..puas jugalah meronda Selayang Mall dan akhirnya kami memilih untuk melantak di Johnny's Steamboat. Aku tidak suka sangat makan steamboat tapi tibai sajalah, suami suka sangat steamboat jadi ikut selera dialah. 4 keping foto di atas ialah gambar-gambar makanan yang baru dihidangkan, belum dijamah lagi. Sedapkan?!



Inilah hasilnya bila perut lapar sudah berjaya diisi sepenuhnya. Alhamdulillah. Bila semua sudah habis, perut sudah kenyang, mata sudah layu, badan lagi letih..kami pun berangkat pulang. Katil sudah memanggil-manggil syahdu. Terima kasih tuhan atas nikmat dunia yang sementara ini. Syukur-syukur.

Simple but nice memories day along..Happy anniversary 1 month of marriage (^o^)

0 comments:

 
Related Posts with Thumbnails