Sunday, December 6, 2009

Bulan Disember - Kenduri Kahwin










Seperti tahun-tahun sebelumnya, bulan Disember sebagai bulan terakhir kalendar Masihi sdatang lagi untuk mengakhiri tahun 2009. Biasalah, bulan Disember ini selalunya cuti sekolah jadi banyaklah kenduri-kendara seluruh negara. Bagi pasangan-pasangan yang ingin menamatkan zaman bujang, bulan Disember sering dipilih kerana katanya cuti panjang, saudara-mara senang balik kampung jadi masing-masing sibuklah berebut tarikh untuk melangsungkan perkahwinan.

Aku pun tidak terkecuali. Sibuk membahagikan masa ke kenduri kawan-kawan. Dek banyak sangat undangan, ada yang aku tidak dapat hadir jadi aku pohon maaf sangat. Mana-mana yang sempat dan dapat datang insyaallah aku sampai. So, di sini ada beberapa keping foto perkawinan coursemate aku semasa di uni dulu. Majlis diadakan di Seremban pada 5 Disember 2009. Semoga khadiran kami dapat memeriahkan suasana. Buat pengantin, aku doakan semoga rumahtangga yang dibina akan bahagia+kekal+diberkati untuk selamanya. Amin...


0 comments:

 
Related Posts with Thumbnails