Tuesday, March 17, 2009

Doa Untuk Kahwin

"Ya Allah, kalau dia memang jodoh ku,
jodohkanlah.....

Tapi kalau bukan jodoh ku,
jodohkanlah jugak.....

Jika dia tidak berjodoh dengan ku,
maka jadikanlah kami jodoh.....

Kalau dia bukan jodoh ku,
jangan sampai dia dapat jodoh yang lain, selain ku.....

Kalau dia tidak bisa di jodohkan dengan ku,
jangan sampai dia dapat jodoh yang lain,
biarkan dia tidak berjodoh sama seperti diriku.....

Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,
jodohkanlah kami kembali.....

Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain,
biar org itu ketemu jodoh dengan yang lain dulu dan
kemudian jodohkan kembali dia dengan ku....(nak nak sangat ni..!!!.)

AMIN........

Cubalah..kalau tak dapat jugak.. akan ku tuliskan doa yang baru yeh..

2 comments:

pemuda_KAHFI said...

i just thinking smthing..
1st line is d ONLY one dat i like...

p/s: if u love smbody let them go. if they return, they were always yours. if they dont, they neva were...

ckgu HUSAIN...

Mohd Naim said...

hahaha!! sekali baca, mcm lawak la...


tapi bagus jugak..kalau dah memang nak sangat2 kat org tu kan...

 
Related Posts with Thumbnails