Friday, October 14, 2011

Botol Susu Istimewa

Salam semua...

Lama sudah blog ini sepi..memang tidak sempat-sempat nak update..Bila nak update tiba-tiba ada saja halangan..Banyak benda nak share setiap hari tapi maaf kerana tiada masa menulis..
So, apa agaknya untuk dikongsi kali ini ye? Entry ini special untuk para ibu bapa moden hari ini tapi siapa-siapa pun boleh juga asalkan anda ada bayi atau kanak-kanak di dalam jagaan sebab entry kali ini mengenai BOTOL SUSU!..Bukan mengenai botol susu free BPA, bukan tentang penjagaan botol susu juga tiada kaitan dengan masalah menyusukan menggunakan botol..Ada sesiapa boleh teka?

Ok, sebenarnya saya nak share satu produk botol susu yang tiada lagi di Malaysia (agaknyalah..jika silap betulkan)..Saya pun sangat cerewet dan risau untuk beri anak menyusu dengan botol susu sebab macam-macam ada di pasarankan..Sekarang saya guna MAM dan suit sangat dengan anak saya yang comel :) Baru-baru ini saya jumpa satu lagi botol susu yang pada saya memang menarik sangat-sangat. Rekabentuknya dan bahan untuk membuatnya sungguh meyakinkan yang bayi memang tiada masalah walau pertama kali menggunakannya..Mungkin para ibu bapa yang bermasalah bagi anak yang menolak penggunaan botol susu boleh try botol ini. Mari tengok sikit...

  



Macam mana? Suka? Biar saya perkenalkan. Botol susu ini adalah jenama mimijumi yang dikeluarkan oleh sebuah syarikat antarabangsa yang memang memiliki pakar-pakar pembuatan botol susu yang mementingkan keselesaan ibu dan anak. Saya jumpa botol susu ini secara tidak sengaja. Bagi maklumat lanjut anda boleh layari http://mimijumi.com/ 

Semoga info ini dapat membantu sedikit-sebanyak mereka yang masih mencari-cari botol yang sesuai untuk anak-anak kesayangan anda. Harganya mungkin sedikit mahal tapi tak salah mencuba sesuatu yang baru bagi mereka yang mampu. 


1 comments:

NINA FARHANA said...

Singgah sini smbil cari idea nk pakai botol ape lg,anak sy refuse semua botol.mam pigeon avent huhu

Jemput keblog sy
http://ninafarhanawm.blogspot.my/?m=1

 
Related Posts with Thumbnails