Friday, February 11, 2011

Salam Muhibah

Assalamualaikum semua..

Hampir setahun blog ini sepi dari sebarang pembaharuan. Bukan tiada cerita yang boleh dikongsi tapi kekangan masa dan pelbagai halangan menyebabkan aku tidak berkunjung ke sini. Oleh kerana sudah terlalu lama tidak berblog, rasa kekok pula. Apa yang hendak dikongsi ye?

Tempoh masa hampir setahun! Sudah tentu banyak benda nak tuliskan. Mana nak mula ye? Hmmm..ok, pertama sekali aku nak bagi tahu yang blog ini telah diberi penjenamaan baru. Dulu 'ceri merah' dan sekarang 'Kehidupan & Perjalanan'. Ok tak? Oleh sebab blog aku ini caca-merba (semua benda aku campur macam rojak!), jadi aku tukarlah kepada yang lebih general bunyinya. Barulah sesuai campur aduk semua dalam satu.

Aku akan kembali berblog dan diharap rakan blogger semua terus membaca dan jangan berhenti!

0 comments:

 
Related Posts with Thumbnails