Friday, December 13, 2013

Selamat Tinggal 2013 & Selamat Datang 2014


Assalamualaikum w.b.t

Pejam mata..celik mata cepat betul masa berlalu. Dan saya terus leka dibawa arus begitu deras tanpa menyedari blog saya ini seperti telah terkubur! Subhanallah, maafkan hambamu ini kerana lalai dalam mencoretkan pengalaman bagi dijadikan rujukan, panduan mahupun iktibar kepada hamba-hambamu yang lain. Maafkan saya semua pembaca di luar sana.

Benar, saya ada 24 jam sehari sama seperti anda namun apa yang telah saya lakukan dengan masa yang diberikan itu? Dan tahun 2013 bakal berakhir..menjelma pula tahun baru masihi 2014. Bangun! Itulah impian saya bagi tahun 2014 ini. Doakan saya agar dapat dapat meluangkan masa berkongsi sesuatu dengan anda semua. In syaa allah.

Di sini saya catatkan serba ringkas peristiwa-peristiwa istimewa mahupun duka yang masih lekat dalam memori saya:-

---> Awal tahun 2013, saya selamat melahirkan puteri ke-2 yang kini telah berusia 11 bulan
      (saya akan kongsikan pengalaman mengandung dan melahirkan bayi kedua saya di awal
      2014 in syaa allah)

---> Awal tahun 2013, puteri sulung saya mendaftar di Taska Permata KEMAS, Taman Mulia.
      Satu permulaan baru bagi dia.

---> Awal April 2013 selepas habis cuti berpantang, permohonan saya untuk berpindah dan
      tetap di tempat kerja saya sekarang diluluskan. Alhamdulillah..rezeki anak ke-2 kata
      orang tua-tua :)

---> Hujung April 2013 saya dan suami menjual kereta lama dan membeli 2 buah kereta baru
      bagi memudahkan urusan harian kami.

---> Awal Ogos 2013, saya mula berjinak-jinak dengan bisnes
      Shaklee. Boleh rujuk aredhashop.blogspot.com bagi info lanjut.

---> Hujung Disember 2013, mendapat Penghargaan Prestasi Cemerlang bagi tahun 2012
      sempena Hari Kualiti. Syukur.


Semoga tahun 2014 akan memberi lebih perubahan dan kejayaan demi kejayaan. In syaa allah.


1 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

 
Related Posts with Thumbnails